Latest Movie :

Babam Ve Oglum online subtitrat

tatal meu si fiul meu online tradus in romanaTatal meu si Fiul meu online subtitrat in romana

Urmariti filmul turcesc Babam Ve Oglum (Tatal meu si fiul meu) online tradus in romana.

 Tatal meu si Fiul meu este un film turcesc aparut in 2005. Filmul, ca mai toate filmele turcesti este un film Drama. 
Sadik, un tanar rebel, refuza sa mai stea la ferma parintilor sai, asa ca pleaca, cu gandul ca nu se va intoarce niciodata. Sadik are acum o sotie, care trebuie sa nasca. Din nefericire, aceasta moare la nastere. Sadik nu are alta cale acum, decat sa se intoarca dupa atatia ani la parintii lui impreuna cu Deniz, copilul non-nascut. 
Mai multe puteti afladoar urmarind acest film artisctic, "Babam Ve Oglum", un film turcesc care a avut foarte mare succes pe plan international.


Server 1

Gets Daily Updates!

Follow us!

Share This Movie :

Comment with Your Facebook Account

 
Home | About | Contact Us
Copyright © 2012. Fullonline.in
Editor: Fullonline
Proudly powered by Blogger