Latest Movie :

What's Your Number? online 2011 subtitrat - Filme HD

What's Your Number? online 2011 subtitrat gratis. Filme HD Online si filme comedy noi HD traduse in romana.

Film What's Your Number? Online - REZUMAT:


Prietena mea fost invitat la o examinare a acestui film şi, deşi am încercat să wiggle felul meu din ea, am fost prins în gând. Plimbare în teatru cu predispoziţie cel mai rău posibil, trebuie sa recunosc am plecat zâmbind.

Oamenii vor simpatizează imediat cu caracter Chris Evans: Slacker / muzician / afemeiat. Nu este omul clasic captura f. bine de aceste tip de filme, care este gură de aer proaspăt. Eu nu sunt deosebit de pasionat de Farris, dar ea a fost o altă surpriză plăcută. Ea face ca personajul ei foarte simpatic şi, deşi desfăşoară o activitate complet ridicol ea este absolut relatable. Dezvoltarea caracterului excelent de către ambele, vedem le crească şi să schimbe şi chimia lor de pe ecran este doar dreapta.Motivul pentru care cred ca filmul online este perfect pentru toate este faptul că are dreptul de suma de elemente romantice, amestecat cu o valoare justă de mucuri de vulgar şi de gol pentru a păstra toată lumea râde. Nu o dată în timpul acestui filme gratis am simţit că a fost încadrate într-un tot sappy, ai încredere în mine şi eu sunt primul pentru a lipi doua degete pe gît atunci când se întâmplă acest lucru (scuze pentru imagine).
Acest filme hd cu siguranta frâne de mucegai comedie romantica, speram ca aceasta este directia in care se vor lua în viitor. Să facem un lucru clar: Dacă te duci să vezi "Care este numarul tau?" fi gata să rîdă, se distreze şi să aibă un timp distractiv. Nu astepta "The Godfather", cauza nu este.

Daca ati vizionat Filme HD pe acest site, va rugam sa lasati un comentariu sau o nota filmului vazut.

What's Your Number? online Variana I



Server 2



Server 3



Trailer HD

Gets Daily Updates!

Follow us!

Share This Movie :

Comment with Your Facebook Account

 
Home | About | Contact Us
Copyright © 2012. Fullonline.in
Editor: Fullonline
Proudly powered by Blogger